Thursday 18 February 2016

Upah Gubahan Hantaran

Salam semua...

Kalau tiba musim kahwin, pasti ramai yang sibuk mencari persiapan perkahwinan. Selalunya yang paling sibuk tentulah bakal pengantin bukan??? Tidak terkecuali juga ibu bapa dan ahli keluarga pengantin yang turut sibuk membantu pengantin menyediakan persiapan mereka.

Apa yang penting, anda mestilah tahu senarai semak untuk anda buat persiapan agar majlis anda teratur dan memuaskan hati.

Di sini, kami ada menerima tempahan gubahan hanataran untuk majlis anda. Design bergantung kepada permintaan anda. Kami akan berusaha memenuhi kriteria yang anda mahukan.

Harga bergantung kepada jenis design yang dipinta. Andai kata design tu agak rumit dari segi material, mungkin harga mahal dari biasa.

Contoh hantaran pada gambar-gambar di bawah, setiap dulang hantaran kami kira atas kualiti bunga dan barangan tambahan yang lain bagi mencantikkan lagi.








Contoh hantaran berkonsepkan buah epal hijau ni adalah hasil kreatif kawan baik admin sendiri. Kalau ada yang berminat boleh la hubungi dia. Dia bukan sekadar pengubah hantaran malah dia juga seorang MUA dan Photographer. 

So uolls yang nak pakej ni semua boleh la hubungi dia. 

Owner: Shadatul Nadia : 014-3494292

FB Page: Cahaya Kaseh Dhia

Ni Owner Cahaya Kaseh Dhia.....cantik kan??

Untuk sebarang pertanyaan mengenai gubahan hantaran, tempahan baju, PA System boleh la hubungi Liya: 013-4146801

Update mengenai baju kita akan buat untuk next entry ye...

No comments:

Post a Comment